lördag 19 oktober 2013

Ny tavla!

Lugn lördag idag, igår kväll var vi ute och käkade på ett nytt ställe (nytt för mig iaf), maten var jätte bra och för den som vill finns det även dansgolv sen senare på kvällen :) Snyggt inrett var det också i den delen där vi åt, tog några bilder jag tänkte visa imorgon.  Det är en viss Linda som har inrett stället (Linda var även den som var här och tog bilder till det reportage hon gjorde om mitt hem/inredning :) Jag har även budat hem en ny tavla som jag tänkte ha i matrummet - jätte snygg är den med "guld" ram och motivet är tryckt på ett sidentyg. Lite annorlunda men ger ett roligt blickfång. Den står i fönstret än så länge till vi (jag) bestämt vilken vägg den skall hamna på! Några roliga fåglar har även hamnat i ljuskronan..





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar