lördag 26 oktober 2013

Höstkrans

Har varit tyst från mig igår men nu är jag tillbaka med nya tag! Nu i veckan passade jag på att besöka Mario som hade stor rea :) och då fyndade jag bland annat den här fina höstkransen. Lika fin som den är att hänga på dörren eller i ett fönster så kan du ha den på bordet! Jag hade gärna haft den hängandes i fönstret eller på en dörr men jag vill inte slå in en spik för det, speciellt inte i fönsterna.. Idag på dagen har vi fått hjälp av mina snälla svärföräldrar med lite diverse saker, bland annat med att fixa iordning vår dörr ner till källaren men också att laga en del puts på vår sten sockel till huset. Tur att vi har någon som vet hur man gör det (och kan göra det snyggt med :) Imorgon blir det en loppistur!








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar