torsdag 17 oktober 2013

Höst i trädgården

Idag har varit en hektisk dag, hann både med middag på en god thai restaurang med en vän för att sen köra och hämta hem en tvättmaskin. Tur att man inte gör det varje dag (tvättmaskinen då menar jag :) ! Vet att jag skrev i förra inlägget att jag skulle visa bilder från en långpromenad jag och Z (hunden) tog häromdagen men jag har inte hunnit sortera dom än så jag får visa dom imorgon istället! Ikväll tänkte jag visa hur fin trädgården är nu på hösten plus en fin bonusbild på Z som ligger och "vaktar sin nalle"  :)


Fin va..
 
 
De nya mer höstaktiga blommorna jag satt i utekrukorna - ljung
 
 
 

 


Vi har många löv att räfsa ihop nu på hösten...detta är bara en hörna
 

 

Måste ta in utemöblerna nu.. är nog dags
 
 

                                                              En fin färgglad flugsvamp


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar