torsdag 16 maj 2013


Mina favorit inredningssaker är de färgglada ljusstakarna från Nordal. De kan verkligen liva upp ett rum eller en borddukning. Det här med att dekorera bordet tycker jag också är kul, speciellt om jag har vänner på middag. Jag brukar ändra dekorationen på bordet lite då och då och framför allt inför olika årstider. Bilden nedan är från min höst dukning - med lite mörkare färger som duken i mörkrosa och lite löv som dekoration runt ljusstakarna. Brukar också ändra kuddarna i soffan och ibland har jag en krans med löv eller blommor i ljuskronan.



Bilden är från familjen Nordals hem, de använder sig också av de fina ljusstakarna.

En smått kaotisk bild men som ändå har en röd tråd kring inredningen - tycker det här pastellfärgade och färglada färgerna är så fina, blir mer liv. Såklart med den fina nordal ljusstakarna. Bild från www.thesense.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar