tisdag 14 maj 2013



Idag har det varit fullt upp hela dagen. Har inte hunnit med allt jag tänkt göra (har fortfarande
 en strykning kvar på vårt gårdshus). Tänkte visa lite bilder på stilleben som man kan ha i ett hem och som inte ens behöver vara arrangerat utan kan uppstått av sig själv eller efter hur man använder hemmet. På den första bilden syns den sista omålade dörren i huset kvar, men tycker på ett vis att den är charmig som den är - sliten och ruggad i färgen. På dörren brukar jag hänga olika kläder eller väskor som jag provar ut.




En utsiktsbild genom fönstret. Fönstrena är något vi är glada över att vi renoverade, det är munblåsta glas så glasen är bukliga. Men de är ett smycke i sig :)

 Lite plåtburkar jag samlar på. Man kan hitta fina såna på tradera och olika loppisar.


Spegelramen har jag köpt på en lokal antikaffär. Den ramar in tapeten bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar