måndag 2 september 2013

Ett drömkök i gult!

Ikväll tänkte jag visa fortsättningen på de fina hemmet från igår fast denna gången det fina köket i svagt gult linoljefärg. Skulle jag ha ett kök i gult skulle det vara denna nyansen. När jag tittar på de här bilderna så är det nästan så att jag skulle kunna tänka mig att sätta in ett kök i gult fasten jag alltid tänkt mig ett vitt kök..svår fråga.. Skulle ni kunna tänka er att gult kök? Imorgon visar jag de sista bilderna på det här fina köket och hemmet!

Tänk att ha ett kök med en sån här fint bevarad vedspis

 Det känns som att köksluckorna skulle kunna vara original och om de inte är det har de som renoverat gjort ett väldigt bra jobb! Tycker det är fint med pärlspont på luckorna - jag har innan tänkt att det skulle bli för mycket med både pärlspont på väggar som på luckor men här ser det väldigt bra ut!


 
Bilder Hemnet

1 kommentar:

  1. Hejsa holde op hvor er det flot,lige mine farver jeg har køkken i næsten samme farve og hvide døre og skabe,elsker det dit er så flot med den gamle ovn, jeg har haft et gammelt komfur men nu har jeg købt et nyt brændekomfur som skulle komme til marts det er jeg spændt på vh.Ena Rasmussen

    SvaraRadera