måndag 4 juli 2016

1 år har gått!


Snart ett år sedan jag gjorde ett inlägg. Mycket har hänt, både privat men också på jobbfronten.

Jag har jobbat snart ett år på det jobb jag bytte till efter föra semestern. Nya utmaningar och härliga jobbkamrater och en hel del Stockholms resor har jobbåret inneburit för mig! Vilket passat mig eftersom jag älskar Sthlm! Privat har det varit både ups and downs.. några i familjen som gått bort, några som tillkommit och hel del andra saker - roliga som mindre roliga. Vi har haft roliga resor, ett fint dop och ett underbart fint bröllop som vi gick på så sent som i lördags! Och sist men inte minst ett födelsebarn som fyller jämt och fint!

Z (hunden) fyller 10 år idag på USA:s national dag. Det blir tydligen 64 år i människoår för en liten hund



Födelsedagsbarnet her self!
 

 

Det man kan säga om Z är att hon gillar att vara i famnen, i soffan eller sitta på trappen och filosofera...

 

 

Hon älskar sina bollar också... och släpper inte gärna de ur syn
 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar