torsdag 12 juni 2014

Rosor och lantliv sommarspecial

Dåligt med inlägg de här två veckorna, har haft jätte mycket med jobbet så orken/tiden har inte riktigt funnits tyvärr.. Ska bättra mig nu då det förhoppningsvis lugnar ner sig de kommande veckorna! Vädret är fortfarande kanon och de få gånger jag slutat tidigt har jag passat på att sola :) Har till och med premiär doppat mig (i Sverige) vilket är otroligt då jag vanligtvis bara badar utomlands - lite av en badkruka är jag med andra ord haha..  Hemma har det inte hänt så mycket nytt då vi funderar på att dra igång ett större projekt i sommar eventuellt (hoppas det blir av :) Har iaf köpt lite nytt som den  rosa ljuslyktan som jag faktiskt hittade på det stora varuhuset (det brukar ju mest ha möbler i packet och kök mm..) men denna lykta var så söt att jag bara var tvungen att köpa den. Rosen från i helgen står sig fortfarande - älskar verkligen rosor, skulle gärna ha en rosor hemma varje vecka!


 

Ny ljuslykta i fönstret och senaste numret av lantliv sommarspecial!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar