fredag 30 maj 2014

Pip studio, lupiner, rosa, färgglatt och slagbord allt i samma lantkök!

Har haft ett jätte härligt väder idag, passade både på att sola och plocka lite lupiner när jag var ute med hunden - kunde inte låta bli, älskar lupiner! Det känns som sommar när de kommer.. Funderar på att sätta några frö på den mer "vildvuxna"/ ängsdelen av tomten så kanske jag har ett hav av lupiner själv nästa vår :) Idag åkte pip studio servicen fram - tycker den är så somrig och sött och den är en riktig färgklick, man blir glad av den! Nu när sommaren är här får jag alltid mer energi och lust att ta tag i saker, både när det gäller hemmet men också träffa vänner och familj mer - så härligt att sitta ute och grilla eller på en mysig uteservering! Något som jag verkligen tagit tag i och som jag funderat länge på är att börja springa, det trodde jag aldrig att jag skulle göra men är så länge känns det okej med motivationen :) får återkomma om en vecka med de senaste (förhoppningsvisa framstegen)


 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar