fredag 17 januari 2014

Formex 2014

Nu är årets inredningsmässa "Formex" igång för 2014. På Formex just nu visar de senaste inredningstrenderna och nya designers så väl som etablerade har chans att visa upp sina verk och idéer. En duktig och inspirerande tjej från Blekinge/ Karlshamn är med (tredje gången faktiskt), hon heter Linda Åkesseon och visar upp sitt nya mönster Maiqen. Maiqen är ett mönster som är uppbyggt av QR koder som man kan scanna in med smart phones och då skickas man till olika länkar - länkar som beroende på vilken inspiration man söker man vara allt från inredningsbloggar till träningstips eller livsstil. På det viset får man ut mer av mönstret! Smart och kul sätt att förena inredning med teknik tycker jag! För ett tag sedan frågade Linda mig om jag med min blogg ville vara en del i hennes mönster och självklart sa jag ja! Roligt att få vara en del av hennes nya mönster och teknik och jag blev jätte glad att hon kom att tänka på min blogg för det ändamålet! Hoppas att Linda och alla andra utställare får en rolig mässa och många besökare - hade gärna själv åkt dit om jag varit fri! Nedan tänkte jag visa några bilder från utställningen från Lindas monter i hall B 13:49


 

 

Design/Styling; Linda Åkesson.            Foto; Cecilia Jägenmark
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar