onsdag 4 december 2013

Juldekoration

Jag fick i förgår hem nya numret av lantliv och sitter nu och tittar i den. Lantliv är nog min favorit bland inredningstidningar även fast jag inte tycker det finns någon helt komplett inredningstidning. Jag föredrar exempelvis när det är inredningsreportage från gamla hus och lägenheter och gärna där de är fint bevarade i grunden (ser gärna reportage med fokus på byggnadsvård), sen kan inredningsstilen i de hemmen skifta - det är bara roligt att se olika stilar. Så jag föredrar den typen av reportage framför inredning i moderna hus och lägenheter.. Smaken är olika som sagt :) men det hade varit kul att se en mer nischad tidning med mer fokus på en typ av reportage. I år har jag som vanligt tagit in mossa och dekorerat det och kottar med lite annat småpynt och ljus till en juldekoration att ha på bordet. Tycker det är roligt att pyssla med något!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar