tisdag 19 november 2013

Lila toner i mitt vardagsrum

Tänkte chocka med ett tidigt inlägg idag :) Jag har bytt ut alla kuddar och plädar i vardagsrummet mot lila, syren och svarta istället för de rosa jag hade där innan. Tyckte det passade in efter att vår tavla äntligen kommit upp i vardagsrummet - färgerna i den går mot det lila och det svarta. Får se hur länge jag behåller det såhär - fram till jul iaf! Tur att vi har ett extra vardagsrum där jag förvarar alla extra kuddar och andra inredningsgrejer, det är bara att stuva undan eller ta fram efter årstid eller humör om jag vill byta eller förnya någonstans.. Jag har märkt att man får se upp så att extra rummet inte riskerar att bli ett skräprum - lät att det blir det. Kommer ihåg när vi flyttade in så hade vi alla kartongerna där och det var först för några månader sen som jag rensade upp där ordentligt så nu har vi en soffa, tv och en bokhylla där (och alla inredningsgrejer och kuddar som jag inte vill ha framme för tillfället :)






 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar